Om Next Level IC
Next Level iC blev skabt med en ambition om at hjælpe organisationer med at løfte kvaliteten af den interne kommunikation, så den bliver så forretningsunderstøttende som overhovedet muligt.
Intern kommunikation er langt mere end artiklen på intranettet.
God intern kommunikation handler om at skabe klare og meningsfulde forbindelser mellem medarbejdere og ledelse.
Det handler om at sikre, at alle i organisationen har adgang til de nødvendige informationer, på det rette tidspunkt, i et format, der er let forståeligt og handlingsorienteret. Det har blandt andet betydning for at der er styr på det digitale kanal setup, hvilket ofte er en udfordring i organisationer.
Hos Next Level iC har vi især fokus på den digitale interne kommunikation, da det ofte er her, der mangler viden i organisationen. Vi hjælper med at afdække behove og kommer med inspiration og anbefalinger til digitale kanaler, der kan løfte den interne kommunikation betragteligt.
Herudover driver vi en række netværk i Danmark og Tyskland for interne kommunikatører, som mødes fire gange om året og løbende deler viden på tværs af grupperne i vores månedlige onlinewebinarer.
Jonas Bladt Hansen
Jonas har mere end 20 års erfaring med intern kommunikation – både ‘hands-on’ på indersiden af store organisationer som DSB, Arla og Danske Bank, og som konsulent i nogle af danmarks største og hurtigst voksende virksomheder.
Email
[email protected]
Telefon
+45 3138 7880