Intern Kommunikation & Employee Experience, Sjælland
I en tid præget af teknologiske og kulturelle forandringer spiller intern kommunikation en afgørende rolle i at skabe tillid, engagement og fælles retning i organisationer.
I netværket "Intern Kommunikation & Employee Experience" - Sjælland, arbejder vi med de emner, der virkelig gør en forskel, og giver dig værktøjer til at blive en strategisk sparringspartner i din organisation.
Om netværket
Dette netværk er for dig, der ønsker at styrke din rolle inden for intern kommunikation og som ved, at intern kommunikation kan meget mere end blot producere information.
Vi kalder gruppen "Intern Kommunikation & Employee Experience" netop fordi, at intern kommunikation har afgørende indflydelse på medarbejderoplevelsen.
I gruppen fokuserer vi på, hvordan vi kan løfte kvaliteten af den interne kommunikation, og du vil derfor opleve, at du vil få inspiration og helt nye perspektiver på intern kommunikation fra nogle af verdens førende eksperter.
Hvem er netværket for?
Netværket er skræddersyet til seniorprofiler med mere end 5 års erfaring – du har en baggrund indenfor eksempelvis intern kommunikation, HR, Marketing eller Change Management. Måske er du ny i en rolle med fokus på intern kommunikation, eller måske er det en del af dit ansvar. Uanset hvad, er en interesse for medarbejderengagement og kommunikation et must.
Dit udbytte
Som medlem af netværket får du:
- Løbende inspiration: Hold dig opdateret med de nyeste trends og eksempler inden for intern kommunikation og medarbejderoplevelser.
- Stærk sparring: Del dine udfordringer og få værdifuld feedback fra andre medlemmer
- Praktiske værktøjer: Få konkrete ideer og redskaber, der kan implementeres i din hverdag.
- Ekspertindsigt: Lær fra førende eksperter inden for feltet, der giver dig helt nye perspektiver på intern kommunikation.
- Adgang til alle arrangementer: Deltag i workshops, events og webinarer – både online og fysisk – i Danmark, Sverige og Tyskland.
Emner
Vores møder giver altid mulighed for, at du kan få feedback på en udfordring fra de andre medlemmer i gruppen. Herudover vil hvert møde have et tema, som både kan være helt praktisk (hvordan laver jeg en digital kanalstrategi) eller nytænkende (Organisational Listening). Deltagerne har selvfølgelig indflydelse på de emner, som vi drøfter.
Emner i fokus i 2025. Emnerne kan både blive drøftet under vores fysiske møder, men også som en del af vores online arrangementer, eller andre fysiske arrangementer, der går på tværs af netværkene:
- Organisational Listening - hvordan bliver vi bedre til at lytte til, hvad der foregår i organisationen?
- Lederkommunikation - hvordan hjælper vi bedst lederne med at blive bedre til at kommunikere?
- Narrativer - hvad er narrativer, og hvordan bliver vi bedre til at forstå og skabe narrativer?
- Generativ AI - hvordan bruger vi hver især generativ AI og hvordan vil det ændre vores rolle?
- Trends & Tendenser - hvilke nye trends ser vi for os, og hvad betyder de for intern kommunikation?
- Digitale kanaler - hvilke kanaler bruger I, hvilke erfaringer har I med det - og hvilke nye kanaler findes der?
- Udvikling af kommunikationsstrategier - hvilke erfaringer har I gjort jer med at udvikle kommunikationsstrategier, hvordan måler man effekten og linker kommunikationsaktiviteter til forretningsmål?